• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Loanstep - Lån utan UC
9. Banky - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Lumify - Lån utan UC

Betala av lån, haft en tanke på att samla hos Ica

M

Miss money

Gäst
Poäng: 0
Jag betala 6000 varje månad å det positiva är att det minskar . har ut lön 19560 plus bostadstillägg och sjukersättning så jag klarar av detta ändå men oftast mår jag dåligt ,dels är jag kortidspermitterad och känner oro för om jag skulle bli uppsagd, jag har pratat med chefen min som säger att i åmed jag varit anställd länge så behöver jag inte vara orolig så nu är det bara att hoppas det löser sig men blir jag arbetslös har jag akassa ,nu till ämnet efter räkningar är betald har jag kvar 6000 så jag klarar mig men ofta mår jag inte bra.jag skäms lite
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC
M

Miss money

Gäst
Poäng: 0
Mitt lån är på 152000 . jag har haft en tanke på att samla detta lån hos Ica men känns onödigt då betala jag ränta det gör jag inte hos mina föräldrar är tack vare dom jag fick en avbetalning ..vet inte hur jag ska göra med Ica lånet ... betala jag till min mor så är jag fri inom 2 år ....Ica 6 år ... nästa år i januari är lånet hos mina föräldrar 134000
 

Aleeex

V.I.P
Poäng: 527
Blev medlem
30 April 2019
Meddelanden
520
Mottagna reaktioner
405
Poäng
527
Fortsätt betala hos dina föräldrar och bli fri så fort som möjligt. Sedan att du har 6.000kr över varje månad ska man klara sig gott på. Finns ändå inte så mycket att göra under Corona tider.
 
M

Miss money

Gäst
Poäng: 0
Jo innan jag fick hjälp att samla lån så hade jag hos anyfin å northmill ock 2 kreditkort var väldigt ohållbart . gick minus varje månad ... lite mitt fel också jag skulle ha klippt kreditkort när jag fick samlingslån hos northmill men det gjorde jag inte fortsatte använda dom .jättedumt .nu har jag koll på min ekonomi iallafall men ändå mår jag inte bra
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 295
Mottagna reaktioner
689
Poäng
637
Du är ju skuldfri inom 2 år och har 6.000 att leva på varje månad, vad mår du dåligt över? Det är ju ingenting!
 
M

Miss money

Gäst
Poäng: 0
Mår dåligt över Corona viruset och hur det drabbar min arbetsplats .... därför !!!
 

Terry_

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 8 917
En av våra mest hjälpsamma
En av våra mest kunniga
Blev medlem
31 Augusti 2012
Meddelanden
19 358
Mottagna reaktioner
13 444
Poäng
8 917
Vad jobbar du med?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp